PDA

View Full Version : Salomon Speedcross Pro 2 schoenen die schokabsorberend



miawelach
17-07-20, 10:33
Als het https://www.kimtasports.com/ je lukt om meer schokabsorberende dingen te doen, samen met betrouwbare, Salomon Speedcross 5-schoenen die veel op de Asics GEL-Kayano lijken, evenals Saucony Natural Disaster, dan zal deze Saucony Guidebook 13 zeker een beetje steviger en ook een vleugje ervaren sneller, vooral omdat het extra kan worden geassocieerd met een allround sneaker die je bovendien zou kunnen dragen, waar iemand ook maar een klein beetje problemen oploopt.

Saucony Natural Disaster 25 zijn de bijna alle Salomon Speedcross Pro 2 schoenen die schokabsorberend zijn en een flink Salomon X Ultra 3 GTX Schoenen kopen (https://www.kimtasports.com/salomon-x-ultra-3-gtx-c-8.html) aantal luxe stabiele hardlopers van Saucony. Het kan een begrijpelijk alternatief zijn voor het geval u geweldige assistentie en stabiliteit wenst, terwijl u bovendien het grootste gemak krijgt!

Saucony Natural Disaster 25 is de regel van uw betrouwbare variatie met betrekking tot Saucony Salomon-herenschoenen Victory 19, waar ik de laatste tijd behoorlijk opgewonden over was.

Samen met kan ik eigenlijk verwijzen naar alle soortgelijke dingen waar mijn partner en ik het over hadden met betrekking tot de Victory 19: veel experts hebben soepeler gebouwd, het kan extra accommoderend zijn, het kan gemakkelijker worden gebouwd, het idee voldoet aan uw huidige basis groter, en vele anderen ... Aangezien Saucony nagenoeg exact dezelfde aanpassingen aan de goedkope Salomon-schoenen hebben gebouwd, is een natuurramp een fundamentele overwinning. Alles is actueel in de sneaker. En die Salomon Trail-hardloopschoenen krijgen ook echt een ding van de computer!

Beginnend met een meer kritische update, moeten we in plaats daarvan een meer gedetailleerde blik werpen op de tussenzool. U zult het gloednieuwe product PWRRUN + vinden, en dat is 5% extra schokabsorberend, twee keer zo groot als Salomon-schoenen, en 31% helderder in vergelijking met Saucony's eerdere product, uw EVERUN, dat is gezien in uw voorlopers Saucony Natuurramp ISO 5. De moderne tussenzool tijdens Natuurramp 25 denkt soepeler en heeft een extra omkering. Over het algemeen biedt het idee alleen Salomon Speedcross 4-schoenen een geheime ervaring onder je huidige basis.